Thursday, May 27, 2010

Karen's Doodles' nye web side/ new web site:O)


Karen har åpnet en ny net butikk, og dette har hun å si:

"Dere har sikkert lurt på hvor jeg har vært i det siste? Jeg har jobbet mange timer for å klargjør min nye web side:-) karensdoodles.com Endelig, nå trenger dere ikke vente på å få de digitale stemplene mailet til dere! Den nye websiden har AUTOMATISK NEDLASTING på alle mine digi motiv. Woo Hoo!

Ta en tur innom netbutikken og kos deg:-) Men før du går så har jeg en nyhet til å komme med......... TROMMEVIRVEL TAKK..........."


****in English****

Karen has opened a new store, and here is what she has to say:

"I bet you are all wondering where I have been lately? I have been working many hours to launch my NEW WEBSITE :-) karensdoodles.com Finally, NO more waiting for Digital Images to be emailed to you! The new website has AUTOMATIC DOWNLOAD of all of my images. Whoo Hoo!

So, go check out my website and have fun shopping :-) But, before you go I have one more announcement.....DRUM ROLL PLEASE........"




"Det stemmer! Det er mange av dere som har ønsket RUBBER stempler i tillegg til Digi! Og selvsagt ønsker jeg å gjøre alle til lags, så det er laget 30 RUBBER stempler av noen av deres favoritt digi stempler som nå ligger og venter på dere i min nye Net Butikk. Ses der!"


****in English***


"That's right! Many of you have requested RUBBER as well as Digi's! Of course, I want to make ALL of you Happy so there are 30 new deep etched red rubber Stamps of some of your favorite digital images waiting for you in my Web Store . See you There!"

Hugs to you!!

No comments: