Tuesday, April 27, 2010

Challange 8 is here !

Tusind tak for de flotte Konfirmations kort, det har været rigtig sjovt at se dem alle sammen.

Tillykke til vinderne:

1 præmie: Randi WS
2.præmie: Jayne Davis
3. Præmie: Diana
Vær sød at emaile mig jeres valg af digi stempler på scadmin@email.dk

Og nu til denne uges udfordring

Jeg ved er sikker på at jeg ikke er den eneste som har masser og altid kan bruge mere, I ved hvad jeg snakker om:
BÅND

udfordringen er at bruge bånd på en eller anden måde på jeres kort/project, lidt bånd meget bånd bare der er bånd *S*

Præmierne er
1 præmie - 3 Digi stempler efter eget valg fra Karen's Doodles
2-præmie - 2 Digi stempler efter eget valg fra Karen's Doodles
3-præmie - 1 Digi stempler efter eget valg fra Karen's Doodles

Brug et Karen's Doodles digistempel og upload dit kort / projekt senest tirsdag 4maj 2010 23:59 med et direkte link og brug inlinkz.
Husk at stoppe forbi Benedictes blog, det er hendes sidste uge hos os inden hendes Gæste designer job er slut. Tak fordi du ville være med Benedicte
----------------------------------------------------------

Thank you so much for the entries. was fun to pop in to see your Confirmation creations.
and here are the winners:
1 prize: Randi WS
2. prize Jayne Davis
3. prize: Diana

CONGRATS !!! Please email me at scadmin@email.dk with your choice(s) of image(s)

and NOW for this weeks challange.

I am SURE I am not the only one with lots and lots, but still need more, you know what I am talking about :-)


RIBBON

the challange is to use ribbon in some way on your card/project. A little ribbon a lot of ribbon as long as there is ribbon and as long as you use a Karen's Doodles image you're eligeble to win.
the prizes are

1 Prize - 3 Digi stamps of their choice from Karen's Doodles
2 Prize - 2 Digi stamps of their choice from Karen's Doodles
3 Prize - 1 Digi stamps of their choice from Karen's Doodles

Make sure you upload your card/project no later then Tuesday may 4 th. by 11.59 pm using a direct link using inlikz.


Make sure you stop by Benedictes blog, this is her last week as our guest Designer, thanks for playing with us Benedicte, we had a blast.



Nu vil vi gerne se jeres kreationer - now lets see your creations

2 comments:

Randi WS said...

Heisann!
Så gøy at jeg vant! ;)
Jeg mailet dere samme dag, og nå lurte jeg bare på om jeg ikke får stemplene snart... Thihi...
Hilsen masete meg ;p

Doodle Queen said...

Wow! Everyone has done a FANTASTIC job with the cards.Your cards are all so beautiful. Good luck to all the Challenge participants. Your cards are fantastic :-)
Hugs, Karen :-)